Mohu se mýlit, ale Mall si velice poškodil jméno svým současným silně ne-prozákaznickým přístupem, slevami vázanými na nespolehlivé karty, problémy s dodávkami a reklamacemi, které kolují po sociálních sítích a diskuzních fórech. Vybudoval si pověst drahého a nespolehlivého nákupního portálu a to k obratu a tedy hodnotě firmy asi nepřispěje.
Já tam dřív nakupoval některé druhy zboží celkem rád, ale co zavedli ten totálně zpackaný "partnerský prodej", spíš se jim vyhýbám. Poprvé jsem na to narazil někdy v začátcích doby covidové, když jsem s hrůzou zjistil, že by mi objednávka o čtyřech položkách přišla formou tří samostatných zásilek, které by měly každá jiné podmínky dodání a výběr z jiných variant dopravy. Výhodu tohoto typu e-shopu jsem vždycky viděl právě v tom, že je tam různé zboží pohromadě, takže k větší položce můžu přibalit i nějaké drobnosti, které by se samostatně objednávat nevyplatilo. Tímhle to ale úplně zabili...
Osobně jsem na Mallu nikdy nic nekoupil. Vždycky jsem ho vnímal jako takovou hrabárnu - hora odpadu kterou člověk musí dlouho třídit než najde něco vyhovujícího. Sice prodávají všechno a od každé kategorie je toho hodně, ale ve výsledku je to spíš na škodu.
To je aspoň můj pocit.
A taky jsem myslel (nevím jistli je pravda) že hodně věcí co mají na stránkách ve skutečnosti prodávají 3. strany, tzn že jenom zprostředkují, což je mně hodně proti srsti. Ale možná se pletu.
V Mallu jsem nakoupil 2x pred covidem. Prvni pokus bylo neco co meli skladem, doruceni bylo myslim za dva dny. Po trech dnech mi dorazil email ze zbozi skladem nemaji a ze to bude trvat dalsi mesic. Tak jsem se jim na to. Druhy pokus bylo neco co meli skladem (a prehledl jsem jejich partnersky prodej nebo jak to nazyvaji). Relativne chvili po objednani jsem dostal email ze zbozi bude mit spozdeni (duvody si jiz nevybavuji). Tak jsem se jim na to taky. Ve srovnani s Alzou tohle byla pro me katastrofalni zkusenost. Vim, ze spousta lidi nadava na Alzu z ruznych duvodu, ale za me muzu rict ze jsem v Alze nakupoval leta (snad od toku kdy zacali fungovat), utratil jsem tam statisice ve stovkach objednavek a doruceni pozdejc bylo dva krat - jednou kolem svatku se spozdil kuryr asi o 30 minut, po druhe probehlo doruceni dalsi den (omluvili se).
Byl jsem zrovna u kámoše, který provozuje eshop, když mu volal někdo z Mallu a nabízel zapojení do toho jejich partnerského prodeje.
Nevím, jak to je teď, ale před pár lety mu nebyli schopni nabídnou ani nějaké API na propojení systémů. Mall si to představoval, že mu dá vědět, že si někdo něco objednal, on se přihlásí do systému Mall, ručně si to přepíše do svého systému, zprocesuje a zaplatí provizi.
Poslal je do ..., že kdyby to mohlo fungovat automaticky, tak proč ne, ale na tohle že nemá čas.
To by odpovídalo i zdejšímu rozčarování z partnerského prodeje. Normálně fungující eshop s rozumně nastavenými procesy do něčeho takového nepůjde.