Hlavne at se vybodnou na tu wifi ve stanicích, ta je akorát pro zlost!
Vyblokuje i to zoufale pomalé edge, protože telefon se s příjezdem do stanice začne připojovat k wifi. Jenže, než se telefon k té wifi infrastruktuře připojí a proběhne to zoufale pomalé ověření, spojené s přesměrováním na logovací stránku kde člověk musí potvrdit souhlas s kdovíčím, tak už metro zas jede do tunelu a cestující je akorát zoufalej, frustrovanej a nas...ej, nad tímhle bordelem!
A .je mi fakt jedno, jestli za to někdo dostal prachy do kapsy nebo ne, nebo jestli to ČD Telematika při budování myslela dobře a jen z toho vznikl paskvil, proatože tohle technologický řešení zázraky neudělá.
Přestaňte už v dopravním podniku i ve městě myslet na sebe a začněte dělat to, proč si vás lidi platí. Začněte dělat a poskytovat kvalitní služby. A k tomu už dneska chtě nechtě patří i pokrytí >>standardní mobilní sítí<< dopravních prostředků. Tak přestaňte vymýšlet bejkárny, jak podojit operátory. Dělejte v DPP core byznys – přepravu. A operaotry nechte dělat core byznys – mobilní internet.
Jo, kdyby wifi hotspoty byly v každém vagónu a technicky jste vyřešili konektivitu pro pohybující se soupravu, tak bych to bral jako alternativu k mobilnímu internetu. Ale fakt nechci, aby se telefon v každé stanici připojoval a přihlašoval k wifi znovu. Kdo tuhle zprasenou UX vymyslel by zasloužil mučit.
Díky!
"Pražané jsou zpovykaní"... Další dny překvapivě a opět zkolabovala doprava, protože někdo vymyslel geniální objízdnou trasu přes Seifertovu, kde není pruh pro auta, kvůli geniálně uzavřený prakticky celý Husitský na třičtvrtě roku.
V 21. století konězpřežnej DPP nebo magistrát asi nemají žádný simulátory dopravy...
Podpora Prague Pride za mě i jako heteráka v pořádku, ale lezení do zadnic kvůli pandě nebo "kámošskejm městům" hnus fialovej...
Paní primátorka by se konečně mohla rozmyslet, jestli fandí osobní svobodě a nebo totalitě, kvůli nějakýmu medvědovi, nebo pár rudejm prachům (od krve).
Pravda, nedavno jsem s prekvapenim zjistil, ze po temer 2 letech je prujezdna Vysocanska estakada. Ale nevypadalo to ze by ji celopu postavili znova, cemuz by delka uzavirky odpovidala. Nyni se bude pro zmenu 2 roky stavet jeden dalnicni most u Zdib...
Ovsem mohu si pri cekani v kolone pustit mozna i 5 minut HD filmu - to nez dojde k vycerpani dat ;D.
To by člověk chtěl fakt moc. Oni jsou rádi, že najdou čas na stavbu tunelů ( a tunelama nemyslím D-čko, ale třeba http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/2417401-zapomenuta-smlouva-za-pul-miliardy-dopravni-podnik-plati-za-pronajem-aut-ktera-mu)
Vazeni, hrajete si to opet na Cechacky co vsechno umi, vsechno znaji a pritom nemate zakladni prehled o vstupnich promennych danych veci. Tohle bych cekal na novinky.cz, idnes, ci PL (kdyz bych je cetl) ...
AD1: Most Zdiby - dopravni situace je tu velmi slozita a postup praci velmi komplikovany. Za danych podminek budme radi, ze se vubec neco s mostem v havarijnim stavu deje a ze to nepadne jak lavka v Troji.
AD2: Wifi v Metru - ano, logon stranka se sama nechce ukazat a je treba si to vynutit, na to ale neni treba mit za sebou pet let v Bradavicich, staci docela zakladni ovladani sveho telefonu/zarizeni. Rychlost je vzdy a vsude, pres 40mbps, misty i 60mbps a to mam zarizeni docela stare co umi jen 802.11n SISO. Holt opticka infrastruktura v pozadi.
AD3: Krnacova a company - neprosta pohroma pro Prahu, to bez debat, nutno ale dodat, ze po predchozich vedenich Prahy nezdedila zrovna perfektne udrzovane Mesto. Tak ac ji nesnasite vice ci mene - zkuste byt fer.
AD4: Pokryti metra mobilnim signalem - argumenty, ze vsude mozne to jiz davno maji jsou docela vtipne, kdyz si opravdu vecne srovnate dve a dve. Prazske metro slouzi predevsim k doprave - doprave osob a nasledne obrovskeho mnozstvi siti - vodu, elektrinou pocinaje, optikou konce. Takze steny tunelu (ktery sam o sobe ma minimalni mozny prujezdny profil/prurez) jsou v nekterych mistech natolik zaplnene, ze je opravdu velky problem cokoliv pridat, natoz vyzarovaci kabel pro kazdeho OP, kazdou technologii ci dokonce femtocelly (tedy "mikro vysilace"). Eurotel/O2 dlouhodobe ve spolupraci s TM vede projekt vyvoje svetove unikatni technologie, kdy bude stacit umistit pouze jeden vyzarovaci kabel vhodne konstrukce, k tomu kombinerbox a zde nakombinovat GSM/3G/LTE/5G vsech operatoru. Jen pro ilustraci, pokud si to dobre pamatuji, tak vykon na vystupu kombineru posilany do vyzarovaciho kabelu bude pres 1kW, tedy "signal" velmi jednoduse receno schopny televizi pokryt okres. A pro uplnost - tento kombiner umi vyrobit jedna ci dve firmy na svete a celkove jde o technologicky unikatni reseni, ktere nam cely svet bude zavidet. Prijde Vam to nyni tak strasne jednoduche? Ano, jednani vyrazne komplikuje/komplikoval DPP s jeho pozadavky za pronajem, ktere byly absolutne mimo realitu, coz se snad uz vyresilo. Reseni je celkem proste - DPP se ma chtit dohodnout, Magistrat ma chtit zadotovat, operatori se maji snazit situaci kvalitne vyresit.
A zkuste mi neco vyvracet :-)
Toto ovsem delaji i rize soukrome firmy, nebot se vydaje preleji ze suplete A do suplete B, a dotycny si necha vyplatit premie za to, ze snizil vydaje v supleti A. Ovsem statni (napr CEZ) to delaji zcela bezne. Ten propustil prozmenu nejake zamestnance (snizil vydaje na mzdy) aby si obratem tytez lidi najal za nejmene dvojnasobek na ICO.
AD2: tohle vynucení je dost problematické pokud mám pracovní telefon nuceně na vpn, nemluvě o tom, že musí proběhnout moje interakce, nestačí ho nechat v kapse a počkat až o sobě dá vědět
AD3: argument s předchozím vedením by byl v pořádku, kdyby Krnáčová nevytvářela nové problémy sama
AD4: aneb tak dlouho se hádají o metro až měli čas vyvinout unikátní technologii. Trochu se bojím, jestli to není argument proti DPP, aby nechtěl tolik peněz, že se musí zaplatit výzkum a výroba technologie, kterou nikdo jiný nemá. Operátoři už měli šanci metro pokrýt dříve za mnohem méně peněz, ale obě strany se cukli na penězích a na tom, kdo bude spravovat rozvody, DPP argumentoval, že metro se dá udržovat jen v noci a že by určitě operátoři tohle nedodržovali a variantu, kdy rozvody by patřily operátorům rovnou shodil ze stolu, je to už 15 let co jsem byl u jednání, nemáš o tom lepší paměť?
AD2: ano, je to hodne nestastne reseni, ale zase vyuzivajici standardni a bohuzel moc jinych moznosti neni. Pokud uzivateloj nechci cpat nejakou extra apku, coz by ale davalo smysl.
AD3: ja, ale netvrdim, ze si netvori nove problemy sama ci ze ji snad fandim, jen rikam ze by bylo fer koukat na to objektivneji.
AD4: No obavam se, ze takto to nebylo. Pokud si to dobre pamatuju, tak jako prvni to cele zazdil DPP, ktery chtel neuveritelne penize, ac v ruce pro tento pozadavek nemel podporu, myslim tim nejaky odborny posudek napriklad. Pak se prislo na to, ze v tunelech neni dost mista a navic dava smysl na tom spolupracovat (ac VDF se chce jen svezt s nima a sam se k tomu staci neutralne). Vyvinout tuhle technologii je vicero parametry dana nutnost, bohuzel ci bohudik.
Mě by vyhovovala wifi v metru. Ale bylo by potřeba aby se to pojilo automaticky a nemuselo se nikde nic odklikávat.. Pokud to bez odsouhlasení podmínek nedá, tak by bylo ok když by se odsouhlasili jednou a od té doby to fungovalo.
Ideál by bylo aby to fungovalo samozřejmě i v tunelu..
Napadá mě že by mohli spoolupracovat třeba i s UPC a zprovoznit tam UPC WiFree pro zákazníky UPC..
LTE v metru? to se zavede presne den pote co prestanu jezdit metrem a uz mi to bude k nicemu. --- Presne jako platby kartou na poste. Limitovany provoz se zavedl, kdyz na postu prakticky nechodim. --- Divny je, ze ja se jeste chvili metrem jezdit chystam. Zd se primatorka nestydi davat falesnou nadeji nam DPP rukojmim.