Personální kolotoče nekončí. Po Seznamu přichází změny i v Alze

25. 5. 2017

Sdílet

Tuzemská internetová jednička mění šéfa obchodu a od května má i novou finanční ředitelku, e-commerce křižník zase změní kormidelníka u marketingového oddělení. 

Inzerát na webu hovoří jasně: Hledá se „Nejlepší marketingový ředitel“. Ten by měl mít mimo jiné na starosti padesátihlavý tým. 

Budoucnost v Alze tak po necelých třech letech zvažuje dosavadní marketingový šéf Karel Kučera. Ten do tuzemské jedničky přišel se zkušenostmi z Walmarku. Novinky si všiml jako první server Mediaguru

Podle mluvčí obchodu Kučera ale firmu neopouští. „Karel se rozhodl pro kariérní změnu,“ komentuje Patricie Šedivá. O jeho budoucnosti v týmu zeleného mimozemšťana tak rozhodnou následující týdny. 

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).