O novém provozovateli peoplemetrů se rozhodne mezi dvěma agenturami

31. 8. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
31. 8. 2011

Čtyři společnosti se chtěly v tendru Asociace televizních organizací (ATO) utkat o možnost zajišťovat elektronické měření sledovanosti českých televizí v letech 2013 až 2017. Formální požadavky nakonec splnily jen dvě: nynější provozovatel peoplemetrů Mediaresearch a agentura TNS AISA. Další dva zájemci, společnosti GfK Czech a AC Nielsen Czech Republic, do dalšího kola soutěže nepostoupily.

K TÉMATU: Výběr nového provozovatele peoplemetrů se zdrží, ATO posunula uzávěrku

Úplnost nabídek v rozsahu § 71 odst. 8 zákona o veřejných zakázkách byla hodnotící komisí konstatována u dvou uchazečů, a sice Mediaresearch a TNS AISA, sdělila ATO v tiskové zprávě. Další jednání hodnotící komise se předpokládá 13. září.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).