Obchodní řetězec Billa příští rok spustí vlastní online obchod. Informaci přinesly Hospodářské noviny. Prostřednictvím e-shopu řetězec nabídne 15 tisíc produktů, přičemž nákupy bude Billa doručovat domů nebo na některou z 240 prodejen. Server Mediaguru upozornil, že vlastní e-shop plánuje i supermarket Penny. Pilotní provoz v Plzni spustí v říjnu.
Další řetězec vstupuje na trh s on-line prodejem potravin. „Náš cíl je prostý – stát se do budoucna jedničkou,“ říká nový šéf české Billy Dariusz Tomasz Bator. Více v @hospodarky https://t.co/EVIy7tsIX0
— Simona Janíková (@simonajanik) September 9, 2021
Do sektoru e-groceries vstoupily už dříve řetězce Tesco nebo Lidl. Řada dalších obchodů nabízí prodej prostřednictvím aplikací třetích stran typu Bolt Food nebo Dáme jídlo. Na jaře do Česka vstoupila i maloobchodní nákupní platforma Everli.