Řada uživatelů v Česku už platební službu PayPal řadu let používá, k její lokalizaci do češtiny nicméně dochází až nyní. Firma oznámila, že základní obsah webu je od 27. dubna k dispozici v lokalizované podobě. Funguje také přístup přes PayPal.cz. Na překlad mobilní aplikace má dojít „později“.
Zákaznická podpora je nadále v angličtině. K dispozici jsou přeložené některé články, které s řešením případných problémů pomáhají. Uživatelé pro tuto možnost musí být přihlášeni.
Lokalizovány zatím byly tyto sekce: Vytvoření účtu, správa plateb a profilu, pokyny, jak získat ochranu a krytí v případě problémů s platbou či nákupem nebo jak dosáhnout vrácení peněz za poštovné v případě vrácení zboží, odpovědi na nejčastější dotazy, marketingová komunikace a zpravodaje informující o nové spolupráci a mimořádných slevách v místních a mezinárodních internetových obchodech.
Česko je jedna z prvních zemí ve střední a východní Evropě, která lokalizovaný PayPal dostala. Firma zemi v regionu označuje za klíčovou. PayPal si od toho mimo jiné slibuje nárůst počtu zdejších uživatelů.