Opravárna.cz rozjíždí kampaň na HitHitu. Chce bojovat proti „kurvítkům“

16. 1. 2018

Sdílet

Opravárna
Opravárna

Komunitní web Opravárna.cz na HitHitu spouští crowdfundingovou kampaň na připravovaný projekt Opravme Česko. Získat chce alespoň 150 tisíc korun. Akce reaguje na skutečnost, že jsou elektronická zařízení často stavěna tak, aby po čase dosloužila, a také na úbytek tuzemských opravářů takových přístrojů.

Opravárna jako taková propojuje opraváře s lidmi, kteří chtějí své zařízení opravit. Nejde pouze o elektroniku, ale i další fyzické výrobky. Služba má přes 720 aktivních opravářů a servisů. „Na 95 procent zakázek se ozve alespoň jeden opravář, ve větších městech v segmentech elektro, PC a mobily i více než 10 opravářů a servisů. Cílem je opravitelnost nadále zvyšovat.“

Opravme Česko má tyto aktivity rozšířit o větší osvětu. „Za vybrané peníze vyškolíme nové opraváře, vytvoříme funkční komunitu, pro ty šikovné z vás uspořádáme workshopy a naučíme vás opravovat. Rozšíříme tak síť opravářů, aby opravárenské řemeslo nevymizelo,“ píše Opravárna. Rozjet se má i bazar, nové diskusní fórum nebo informace o výrobcích postavené na datech.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Reportér Lupa.cz a E15. O technologiích píše také do zahraničních médií.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).