Premiéru Odpoledních Televizních novin na Nově v pondělí sledovalo 1,224 milionu diváků starších patnácti let. Vyplývá to z výsledků elektronického měření sledovanosti společnosti Mediaresearch pro Asociaci televizních organizací (ATO). Odpolední zprávy na Nově tak sledovalo 14,3 procenta dospělé populace a 60,9 procenta diváků, kteří zrovna trávili čas před televizní obrazovkou.
Největší zájem byl o samotné zpravodajství, které běželo od 17:00 hod. a trvalo přibližně čtvrt hodiny. Odpolední Sportovní noviny sledovalo 778 tisíc diváků starších patnácti let, počasí ještě o 26 tisíc diváků méně. Výsledek předčil očekávání programového ředitele Novy Davida Stogela. Ten na včerejší tiskové konferenci televize po vyhlášení výsledků ankety Anno 2006 pro server DigiZone.cz odhadl, že odpolední zprávy přitáhnou osm procent dospělých diváků a v podílu na sledovanosti dosáhnou 50 procent.
Mnohem důležitější ale bude, jakou sledovanost si Odpolední Televizní noviny udrží v následujících týdnech,
upozornil Stogel.