Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k aktualitě O2 TV si nechala vyrobit vlastní chytrý televizor.

  • 10. 9. 2024 10:25

    RRŠ

    Klidně nechám firmu vydělávat, když mi za mé peníze poskytne odpovídající protihodnotu. Proto chodím pro dobré rohlíky do pekárny, kde stojí dvojnásobek, než v obchodě, který tyhle dobré rohlíky vyměnil za jiné, levnější.
    Nevadí mi, že si předplácím VoD službul, ale vadí mi, když z ní ze dne na den zmizí mé oblíbené filmy.
    Nevadí mi, že se mírně zvedne měsíční paušál za telefon, ale vadí mi, když to zvýšení je o polovinu, s přibalením služeb, které nepotřebuji (data na čistě telefonovacím tarifu, neomezené hovory na datové SIM v modemu) a nechci, a nemám možnost si to nastavit zpátky, protože původní tarif byl prostě zrušen. (Můžu odejít jinam, ale tam mi už takové služby nenabízí - začínám rovnou s tím dražším, balíčkovým.)
    Nevadí mi, že poskytovatel připojení zvedne cenu o 20 %, ale vadí mi, když ji zvedne o 80 %, s tím, že zruší můj pomalý tarif, nově přihodí IPTV - a vůbec ho nezajímá, že na těch starých drátech slíbené rychlosti nedosáhne a IPTV tam ani nemůže reálně fungovat (krom toho, že nic takového nechci!), protože deset let neinvestoval do infrastruktury - a vylepší to (nutnou) výměnou routeru za nový, který má jen polovinu funkcí a ze strany uživatele nejde pořádně nastavit.
    Nevadí mi připlatit si za IPTV pár desetikorun, ale vadí mi, když se mi co pár měsíců mění nabídka programů, případně vypadne některá ze základních televizí, protože nedovoluje přeskakovat reklamy.

    Nevadí mi platit za služby či zboží, ale vadí mi, když ze mne dodavatel dělá hlupáka, snižuje kvalitu, přiráží si na ceně, a nutí mi věci, které nechci a nepotřebuji!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).