Aktualizováno 12:26: Po 11. hodině operátor na síti X oznámil ukončení výpadku a návrat do normálního stavu. Web O2 však začal znovu fungovat až krátce před půl jednou odpoledne. Nedostupná byla stejnou dobu i samoobsluha virtuálního operátora BleskMobil působícího v síti O2. Také web O2.sk zobrazoval pouze statický obrázek informující o „neplánovaném výpadku“.
Operátora O2 postihl masivní výpadek mobilních i pevných služeb, hlasových i datových. Lidem nefungovaly pevné linky, ani volání a data přes mobilní telefony. Nedostupnost hlásili lidé na sociálních sítích ze všech koutů republiky. A mimo provoz byl více než 3 hodiny i web společnosti.
Problémy se objevily už okolo deváté hodiny. Operátor „zhoršenou dostupnost“ pro „některé zákazníky“ na síti X přiznal a prý zjišťuje příčinu výpadku. „Technici na investigaci důvodů, proč služby nebyly dostupné, stále pracují,“ uvedla pro Lupu odpoledne mluvčí operátora Veronika Zachariášová.
Vážení zákazníci, někteří z vás se aktuálně můžou setkávat se zhoršenou dostupností mobilních i datových služeb. Na zjištění příčiny a opravě v tuto chvíli intenzivně pracují naši technici. Děkujeme za pochopení a všem dotčeným zákazníkům se velmi omlouváme.
— O2 CZ (@O2_CZ) October 17, 2024
Podle serveru výpadky24.cz přicházely stovky hlášení o problémech O2 z celé země.