O2 firmám zpřístupní marketing přes RCS zprávy

9. 11. 2022

Sdílet

O2 - logo Autor: O2

Operátor O2 na začátku příštího roku spustí RCS zprávy pro komerční využití. Navazuje na dřívější krok T-Mobilu. V současné chvíli společnost tuto novinku testuje v rámci vlastní marketingové komunikace. Podle tiskové zprávy bude služba pro firemní zákazníky dostupná v prvním čtvrtletí roku 2023.

Formát rich communication service poskytuje více možností než klasické SMS zprávy. Firmám umožní doručovat multimediální obsah v moderní podobě s interaktivními prvky. Součástí marketingových sdělení může být nabídka a prodej zboží nebo služeb, technická podpora, jednoduchý průzkum spokojenosti nebo třeba sledování zásilek či chatbot. 

V rámci nové služby RBM, neboli rich business messaging, O2 ke službě nabídne i důležitou konfigurační nadstavbu. Aplikace umožní společnostem přesně zacílit své kampaně.

Testování ukázalo, že díky zajímavému vizuálu si většina lidí zprávu otevře do hodiny od přijetí. Nabízí násobně více konverzí oproti klasickým SMS.

Pro příjem RCS zpráv je potřeba mít zařízení s operačním systémem Android ve verzi 5.0 a vyšším, to mít připojené k internetu a povolenu funkci chatu v aplikaci Zprávy od Googlu nebo Samsungu.

T-Mobile v Česku spouští komunikaci přes zprávy RCS, ale jen pro firmy Přečtěte si také:

T-Mobile v Česku spouští komunikaci přes zprávy RCS, ale jen pro firmy

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Redaktor serveru Lupa.cz se zaměřením na telekomunikace, média, IT a právo. Dříve šéfredaktor Právního rádce a mluvčí Českého telekomunikačního úřadu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).