Kosmetický e-shop Notino vytvořil novou pozici Strategy & Idea Director a obsadil ji influencerem Jonášem Čumrikem. Slibuje si od toho podporu značky a prodejů u mladých zákazníků (tzv. generace Z a mileniálové).
„Cíl je vcelku jasný. Vybudovat brand, který bude pozitivně vnímán generací, kterou spousta firem přehlíží. Vždyť jen v ČR více než 79 % značek nemá žádnou strategii pro Gen Z. Chci, aby můj tým potřeby mladé generace vnímal, věnoval jim pozornost a nebral je na lehkou váhu,“ vysvětluje v tiskové zprávě Čumrik.
Notino se snaží v rámci online marketingu influencery využívat už delší dobu. Pořádá například prezentace zboží v průběhu živých videostreamingů s nimi. Na jaře se chce začít prezentovat také na videosíti TikTok.
Čumrik, vystupující na sítích pod jménem Johny Machette, už spolupracoval na marketingu několika velkých firem (O2, Cocal-Cola, Maybelline, Procter & Gamble či Albatros).