Notino zaměstnalo influencera Jonáše Čumrika, má podpořit prodeje mladým zákazníkům

7. 2. 2023

Sdílet

Notino - Jonáš Čumrik - marketing Autor: Notino

Kosmetický e-shop Notino vytvořil novou pozici Strategy & Idea Director a obsadil ji influencerem Jonášem Čumrikem. Slibuje si od toho podporu značky a prodejů u mladých zákazníků (tzv. generace Z a mileniálové).

„Cíl je vcelku jasný. Vybudovat brand, který bude pozitivně vnímán generací, kterou spousta firem přehlíží. Vždyť jen v ČR více než 79 % značek nemá žádnou strategii pro Gen Z. Chci, aby můj tým potřeby mladé generace vnímal, věnoval jim pozornost a nebral je na lehkou váhu,“ vysvětluje v tiskové zprávě Čumrik.

Notino se snaží v rámci online marketingu influencery využívat už delší dobu. Pořádá například prezentace zboží v průběhu živých videostreamingů s nimi. Na jaře se chce začít prezentovat také na videosíti TikTok.

Čumrik, vystupující na sítích pod jménem Johny Machette, už spolupracoval na marketingu několika velkých firem (O2, Cocal-Cola, Maybelline, Procter & Gamble či Albatros). 

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).