Notino posiluje v Německu. Koupilo tradiční značku Mussler Beauty

5. 4. 2017

Sdílet

Už pod novým názvem získala nedávno firma pod vedením Michala Zámce ocenění ShopRoku. Teď e-shop s kosmetikou a obratem kolem šesti miliard korun posiluje svou pozici na německém trhu. 

Do Zámcovy stáje totiž přibyla rodinná firma Mussler Beauty ze Stuttgartu. Víc než osmdesátiletá společnost hospodaří s obratem kolem 320 milionů korun. Notino získá 75 procent německé firmy a zbytek zůstává v rukách Mattiase Musslera. Ten zůstává ředitelem a navíc dostane na starosti značku Notino v Německu a Rakousku.

Stuttgart se tak nově stává druhým největším centrem v rámci podnikové sítě Notino. Sídlo samotné firmy ale zůstává v Brně, kde má firma i středoevropské logistické centrum. Zámec si od Němců slibuje i expertizu v oblasti tradičního trhu. 

Jedním z prvních projektů vzniklých na základě nového partnerství je také nový koncept evropského kamenného obchodu, který chce firma rozjet v padesáti místech po celé Evropě. Jen v Německu má jít o 10 nových prodejních míst.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).