Cile jen vyjimecne urcuje CEO. Muze je spoluvytvaret, muze je navrhovat, ale pokud CEO neni zaroven majitel/dozorci apod. tak mu ty cile jdou odjinud.
A organizace jako TV nemusi plnit obratove cile, ale smankote, proc by nemohl tlacit na efektivitu? To je vcelku bezny parametr a pokud je pro jeho chlebodarce tento parametr dulezity, muze jej jako CEO dostat do sveho hodnoceni.
V soukrome sfere bezne komercni spolecnosti treba zase nebudou resit parametry, ktere on musi plnit. A sledovanost je za mne jednim z extremne dulezitych parametru, ovsem samozrejme s ohledem na typ poradu. Prootze pokud ma CT ze zakona sve povinnosti npar. mit i tvorbu pro minoritni skupiny, tak u nich proste KPI nemuze byt celkova sledovanost, ale neco jineho.
Na druhou stranu, pokud ma hlavni zpravodajstvi, tak zde naopak sledovanost jako KPI je na miste, protoze je to jeden z porovnatelnych poradu.
A pokud jako CEO dostane i ukol delat vlastni tvorbu pro hlavni vysilaci casy, tak je na miste, aby tvoril to, na co pak budou lidi koukat.