Online prodejce potravin Rohlik.cz přibral na pozici marketingového ředitele Marka Halléra, ten naposledy vedl sektor řízení cen a tržeb pro český a slovenský trh v Makru.
Hallér pracoval v managementu Makra dva roky, před tím se pohyboval sedm let na různých pozicích v oblasti retail consultingu. Nejdříve pro firmu dunnhumby, která je součástí řetězce Tesco a stojí za programem Clubcard. „Pak jsem pár let pomáhal s rozběhem firmy datasapiens, která se zaměřuje na monetizaci retailových dat. Mé úplné začátky jsou spojené s průzkumem trhu, zejména kvalitativním,“ popisuje.
Rohlík se chce v marketingu zaměřit na lepší cílení a ještě větší personalizaci. „A směr je jasný – hodláme náš vztah se zákazníkem přesunout na osobní úroveň. To znamená personalizaci všech aktivit, které děláme. Možnost ‚ušít na míru‘ obchod pro každého jednotlivého zákazníka považuji za naši klíčovou strategickou výhodu,“ dodává Hallér.