Mall.cz oznámil prolomení hranice 1 000 aktivně zapojených obchodníků a prudký nárůst obratu ve svém programu partnerského prodeje, pomyslný milník se podařilo prolomit v červnu. Skupina Mall Group o tom dnes informovala v tiskové zprávě.
Celkový obrat partnerského prodeje na Mallu v červnu meziročně vyrostl o 235 %. Právě především díky rozšiřování partnerského prodeje za posledních 12 měsíců do nabídky e-shopu přibylo 650 tisíc položek a jejich celkový počet tak překonal jeden milion.
„Prodeje v rámci marketplace Mall Partner tvoří již více než 25 % ze všech objednávek na Mall.cz. Chceme pokračovat v řízeném a udržitelném růstu s maximálním důrazem na uživatelskou spokojenost a v nadcházejícím roce bychom se rádi přiblížili k hranici 3 milionů produktů,“ prohlásil ředitel programu Mall Partner, Jakub Kováč. „Do Mall Partnera se nám zapojují skutečně obchodníci všeho druhu, z čehož máme velkou radost, protože vidíme, že partnerský prodej má přidanou hodnotu jak pro malého prodejce s kamenným obchodem, tak i pro zavedené a velmi populární internetové hráče, jako je třeba Bonami,“ dodal.
Mall láká obchodníky na výpomoc s logistikou poslední míle a s tím související síť kamenných poboček (21) a partnerských výdejen (670 partnerských Mall Pointů + 89 Mall boxů) a také na vstup na zahraniční trhy, kde působí (Polsko, Slovensko, Slovinsko, Chorvatsko a Maďarsko). Většina prodejů se nicméně stále odehrává v rámci České republiky, kde je evidováno 80 % partnerských obchodníků.