Srovnávač přepravních služeb si čistí trh, na kterém chce letos utržit kolem 40 milionů korun. Brněnský Zaslat.cz hlásí dokončení akvizice dvojky v daném segmentu ChytrýBalík.cz.
Služba Zaslat.cz odkoupila stoprocentní podíl dosavadního konkurenta. Výši transakce firmy nekomentují. Podle šéfa Zaslat Miroslava Michalka ke spojení značek zatím nedojde a obě služby budou dál působit pod svými názvy. „Velmi si ceníme práce lidí v ChytrýBalík.cz, a proto také chceme zachovat jejich současná pracovní místa. Naopak jim dodáme naše technologická know-how a silné zázemí,“ tvrdí Michalko v tiskové zprávě.
Služba Zaslat.cz se pohybuje jako další menší startupy v oblasti logistiky, kde hledá prostor pro zjednodušení objednávání nebo ve vyhledávání lepších cen. „Plánujeme pokračovat v rozšiřování své nabídky exportních zásilek do zahraničí a nevylučujeme ani spojení s větším investorem,“ prozradil Michalko. ChytrýBalík.cz by se zase měl orientovat především na lokální přepravní trh.