Potravinový e-shop Košík.cz přišel s kompletně novou podobou svého webu, která souvisí s přechodem na nový informační systém v pozadí, který řídí logistiku a sklad.
Zjednodušený design webu by měl umožnit hlavně snazší orientaci během nakupování, obsahuje ale také několik nových funkcí.
Praktickou novinkou jsou především filtry, umožňující třídit potraviny podle různých kritérií – například podle alergenů, země původu, nebo stravovacích preferencí. Další inovací je také sdílení nákupních seznamů s dalšími uživateli, které lze předávat pomocí URL odkazu. Změn by měla doznat i mobilní nákupní aplikace.
Změny na backendu nejsou pro uživatele už tolik patrné, ale mají podle provozovatele umožnit další rozšiřování obchodu i efektivnější práci se závozovými oblastmi, což v praxi znamená rychlejší a častější doručení (a pravděpodobně i rozšiřování pole působnosti).
„Za dobu, co Košík na trhu funguje, se očekávání zákazníků posunula zase o velký kus kupředu. Proto jsme postavili nový Košík tak, aby respektoval současné trendy v online nákupu potravin a byl připravený na další růst. Zaměřili jsme se především na rychlost a zjednodušení nákupu tak, aby zkušený zákazník dokázal nakoupit do pěti minut,“ prohlašuje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz.