FINANCE.czFINANCE.cz

Kiwi.com posiluje. Nového šéfa marketingu ulovili v American Airlines

17. 1. 2017

Sdílet

Brněnská firma chce brzo rozšířit marketing o dalších pět lidí. Stephen Davis má vytvořit strategii, která zesílí dosavadní marketingové aktivity zaměřené na akvizici nových zákazníků a zároveň pomůže nastavit retenční kanály tak, aby Kiwi.com udrželo rekordní růst i v nejbližších letech. 

„Doposud jsme se zaměřovali především na stabilizování firmy a záměrně potlačovali akviziční kanály, abychom umožnili firmě přežít vlastní růst. Do značné míry nás brzdil nedostatek lidí především v zákaznickém servisu. Nyní máme dostatek prostoru na to, abychom zvážili rozšíření marketingové strategie,” tvrdí Davis. Manažer přijíždí do Brna s letitými zkušenostmi z American Airlines, Expedie nebo norského Navica.

Od nového roku posilují i další startupy. Novou šéfku marketingu má třeba Rohlík.cz, který ulovil Michalu Gregorovou, která se dosud na volné noze starala o komunikaci Bonami, právě Rohlíku a kdysi i Mall.cz. S ní do Čuprova týmu z Air Bank přišla ještě Alžběta Doležalová, která bude mít na starosti personalistiku. 

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).