Kaufland v dubnu spustí v Česku online marketplace, obchodníkům nabízí startovní slevy

28. 3. 2023

Sdílet

E-commerce - e-shop - potraviny Autor: Depositphotos

Německý řetězec Kaufland oznámil datum spuštění svého online marketplace v Česku. Na adrese Kaufland.cz se od 12. dubna začne kromě online nabídky Kauflandu zobrazovat také nabídka zejména nepotravinářského zboží od více než 2 tisíc obchodníků. Firma to oznámila v tiskové zprávě.

„Stejně jako na německém marketplace bude i zde nabídka zahrnovat více než 5 000 kategorií, jako je bydlení, elektronika, zahrada a hobby, kuchyně a domácnost, děti a kojenci, sport a móda,“ říká firma.

V únoru Kaufland spustil obdobný marketplace na Slovensku. Po německém Kaufland.de tak jde o jeho třetí online tržiště. V Česku obchodníky na startu láká na dočasné neplacení provizí a poplatků či na slevu na reklamu na sponzorované produkty.

Marketplace obchodníkům umožňuje rozšířit prodejní kanály nebo nabízet své zboží i bez vlastního e-shopu a přitom využívat infrastrukturu velkého prodejce. V Česku podobně funguje Alza.cz, Mall.cz, Heureka.cz či americký Amazon.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).