Kaprain zkoumá efektivitu a potenciál médií, která patří pod Mafru

13. 6. 2024

Sdílet

Média - zpravodajství - noviny Autor: Depositphotos

Investiční skupina Kaprain se stále seznamuje s fungováním mediální skupiny Mafra, kterou převzala v únoru společně s chemičkou Synthesia. Nový majitel doplnil tento týden dozorčí radu.

„Aktuálně pracujeme na analýze efektivity a rozvojového potenciálu jednotlivých titulů i celé mediální skupiny. Silné personální obsazení dozorčí rady je jednou z podmínek úspěšného rozvoje Mafry. Mají v ní proto své místo experti na komunikaci, byznys i zástupce zaměstnanců,“ oznámil ředitel skupiny Kaprain Marcel Dostal.

Dozorčí radu Mafry nyní tvoří její předseda Jakub Dlouhý a členové Jan Dienstl, Pavel Lupínek a Martin Kudera. 

Jakub Dlouhý je marketingovým ředitelem skupiny Kaprain, vlastní také marketingové agentury sdružené pod značkou Kotelna55. Podílel se na počátku vysílání Rádia Impuls.

Jan Dienstl přichází do dozorčí rady s velmi dobrou znalostí Mafry. Už dříve s předchozím majitelem jednal za jiného zájemce o jejím možném odkupu. Je blízkým spolupracovníkem Pavla Tykače.

Pavel Lupínek je právník, který dlouhodobě působil v investiční skupině Kaprain. 

Martin Kudera je vedoucím výroby mediální skupiny Mafra, v dozorčí radě zastupuje zájmy zaměstnanců. V Mafře působí od roku 1993.

Mafra vlastní deníky MF Dnes a Lidové noviny, bezplatný deník Metro, týdeník Téma, časopisy Cosmopolitan, Esquire, Harper's Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život. 

Pod Mafru patří také weby iDnes.cz a Lidovky.cz, portál pro maminky eMimino.cz, fotoalbum Rajče.net, rodina televizních stanic pod značkou Óčko, Rádio Impuls, virtuální operátor Mobil.cz, mobilní aplikace Portmonka a vyhledávač jízdních řádů IDOS.cz.

Skupina Mafra dále zahrnuje společnosti Acomware a Ticketportal, stejně jako tiskárny Mafraprint. Na Slovensku vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a Téma a provozuje portál HNonline.sk.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).