S Ženou nejraději nakupujeme přes Mironet, vždy je bezkonkurenční rychlost dodání, cena za dopravu přímo domu, nebo zdarma vyzvednutí na pobočkách, za což třeba u Alzy musíme připlácet. Při osobním převzetí zboží z poboček nás vždy mile překvapí příznivá obsluha, která zboží donese okamžitě a vždy jedná velice příjemně. Také Mironet vždy rozhoduje nejpříznivější cenou, což je v dnešní době velké plus.
Tu službu po zkrachovalé Monimě dělali a skutečně opravovali lidem techniků. Kamarád tam reklamoval nereklamovatelné zboží a od té doby od nich nakupuje.
Také bezplatně pomáhali lidem, kterým techniků vyplavila povodeň. Teď platí projekt www.pocitacedetem.cz
U Alzy mě nijak nepřekvapuje že se snaží o marketingový nesmysl s cílem získat data uživatelů a přetáhnout je k sobě. Reklamace u CZC vždycky za mě byly bezproblémové, zatímco zelený mimozemšťaň naprosto tristní. Ale že se zrovna do tohohle namočí i Mironet je trochu zklamání, doteď jsem je osobně bral jako náhradu za alibaCZC. Takže asi nezbyde než se spokojit se zeleným hnusem vzhledem k tomu že i jejich produktová nabídka je mnohem širší než u Mironetu, např. pokud jde o PC komponenty. Nebo se třeba ještě probere Datart a rozšíří nabídku. Jen doufám že to neskončí v rukou příšerného preprodejce allegra, to už vyjde nastejno jako ebay. Křetínský nám to s prominutím pěkně dojebal :(.
Kamarád s oblibou prohlašuje, že CZC "nemá reklamační oddělení". Poté, co mu bylo několik reklamací zamítnuto, tam přestal nakupovat.
U Alzy jsem už něco reklamoval. Kdybych to shrnul:
co umí: vrátit peníze (pokud člověk chce vrátit peníze, vyřídí rychle)
co neumí: napravit škodu - přítelkyně si objednala hodinky, které ale při převzetí nešly (byly bateriové, tak hádáme, že problém byl v baterii). Jenže přítelkyně hodinky opravdu chtěla (byly navíc za ca 50 % ceny na běžném trhu). Požadována výměna - opět nefuknční. Na skladě bylo 5 kusů, postupně vystřídány všechny, ani jedny nebyly funkční. Bohužel nebylo možné dosáhnout toho, aby se skladník podíval, jestli hodinkám běží vteřinovka, než je pošle (byly v průhledném obalu).
Nakonec jsme po stížnosti dostali i voucher na nějakou drobnou částku jako odškodné a vrácené peníze, bohužel funkčních hodinek se přítelkyně nikdy nedomohla.
Nechce Alza radsi resit sve reklamace. Me zamitla neopravnene. Reklamoval jsem gamepad od Nvidia Shield TV,ktery prodavaji samostatne a vyzadovali po mne i dodani Konzole. Na argumentaci ,ze ze zakona nemaji pravo to pozadovat, reagovali s tim ,ze sice pravo nemaji ,ale potrebuji to i identifikaci zavady. Na dotaz ,proc tedy prodavaji ovladac samostatne uz jen opakovali ze potrebuji dodat konzoli 🤣 A tito chteji jinym ukazat jak se to ma delat ???
Byla to nějaká mainstream značka Citizen nebo Casio, už si nevzpomenu.
Ano, baterii je možné vyměnit, jenže:
1) stojí to nějaké peníze
2) hodinky mohou být při výměně poškozeny (poškrábány, může být porušena vodotěsnost) - pracoval jsem ve velkoobchodě s hodinkami, takže mám v tomto směru poněkud větší obavy a vyšší nároky a vím, jak je obtížné vyměnit baterii bez poškození (u některých modelů hodinek to téměř nejde)
3) nefunkčnost nemusela být způsobena vybitou baterií - čímž se vracíme k bodu 1), tedy zbytečné investici do výměny a navíc s rizikem odmítnutí reklamace (hodinky byly otevřeny)
Zkrátka jsme nechtěli přebrat zboží, které už při převzetí vykazuje vadu.
A že je chtěla stůj co stůj? Prostě ženská, designově jí naprosto vyhovovaly a jiné nechtěla. Navíc byly za cca o 50 % nižší cenu, než byla běžná cena v ostatních obchodech - později byla cena u Alzy zvýšena.
Jsem rád, že se našel někdo a hlasitě ozval proti téhle "předvánoční" kampani Alzy. Je mi nadmíru sympatické, že Mironet jako další hráč se zastal jiných prodejců, kteří jsou fakticky jeho konkurence na trhu, a Alze to natřel. Protože tohle není nic jiného, než sbírání osobních údajů o zákaznících konkurence. Někdy je potřeba, aby marketing v Alze dostal přes čumák proti-marketingovou kampaní a Mironetu se to fakt povedlo. Bude zajímavé to dál sledovat.
Kdyz pravdu, co takto celou? Mironet se vskutu nechal zapsat jako ten, kdo resi zavazky Monimy. Uvest nekoho takoveho je zakonou povinosti krachujici firmy. Jenze Mironet si to predstavoval tak, ze reklamujici zaplati tenkrat 300Kc za vyrizeni reklamace, na coz narok v zadnem pripade nemel. Protoze ten, kdo je takto uveden, prebira ze zakona veskere zavazky a povinisti presne stejne, jako kdyby doticny reklamovali primo u prodavajiciho (vcetne potencielniho vraceni penez atd).
Mimochodem, Mironet i zamestnal majitele Monimy.
Tak hlavne by Alza mela zacit dodavat zaplacene zbozi a ne se vysmivat zakaznikum. Mate to v alzaboxu. Nejde vyzvednout. Az to pujde dame vam vedet. NIC. Po nekolika dnech a mnoha telefonatech pouze suche konstatovani, ze jo je to jinde ale nevime kde. Dame vam vedet. NIC. Po nekolika dnech a mnoha telefonatech si vycuca z prstu nahodnou adresu a posle vas tam. Balik nikde.