Přátelé, to je perla. Požadována je dostupnost 99%., Ovšem pozor - pouze v provozní době pondělí až pátek 6-18 hod.
4.2 Měřicím bodem je HelpDeskový nástroj Objednatele, kde vyhodnocení Dostupnosti bude provedeno na základě doby řešení Požadavků Kategorie 1 definované v Článku 5.2(c) této Přílohy č. 1 [Specifikace Služeb], která bude zároveň považována za dobu nedostupnosti Portálu.
4.3 Dostupnost Portálu je požadovaná dle následujících parametrů:
(a) Provozní doba Dostupnosti Portálu je pondělí až pátek od 6:00 do 18:00 (5x12)
(b) Dostupnost 99%
(c) Pro vyloučení pochybností se uvádí, že Dostupnost Portálu je počítána z provozní doby.
Mimo pracovní dobu to může být nedostupné v zásadě jakkoli, neboť dle smlouvy nelze smluvní pokutou postihnout.
4.5 Skutečnost, že je Dostupnost Portálu dle Článku 4 této Přílohy č. 1 [Specifikace Služeb] vyhodnocována pouze po dobu definovanou v Článku (a) této Přílohy č. 1 [Specifikace Služeb] nezbavuje Poskytovatele povinnosti udržovat Portál v provozu v režimu 7 dní v týdnu 24 hodin denně (24×7), nedostupnost či chyba Portálu, která se vyskytne mimo provozní dobu uvedenou v Článku (a) této Přílohy č. 1 [Specifikace Služeb] však nezakládá vznik práva na smluvní pokutu
Chčijou nám na hlavu a už ani nepředstírají, že je to déšť.