Vladimír Kutálek: Vy to popisujete, jako kdyby to bylo špatně. Jenže ono je to dobře – je dobré mít přehled, kolik lidí má aplikaci v použitelném stavu. Pokud někdo s tímhle přístupem nesouhlasí, je pro všechny dobře, když si aplikace nenainstaluje.
Pokud si někdo kvůli tomuhle pořídí anonymní číslo a pak ho zahodí i s mobilem, měl by si pohovořit zejména s psychiatrií. Nicméně i pokud to udělá tak, jak jste psal, tj. počká si na hovor z hygieny, pak to splnilo svůj účel a vše (až na duševní zdraví dotyčného) je v pořádku.
Ano, obejít se dá všechno. A pokud někdo v tomhle případě obchází předání telefonního čísla, místo aby si aplikaci prostě zase odinstaloval, patří na psychiatrii. Protože tím, že se mu hygiena na to číslo nedovolá, zmařil jediný účel té aplikace. Pak ale nedává smysl mít ji vůbec nainstalovanou.
Mimochodem, je pozoruhodné, když vy píšete o důvěře – přitom je pro vás problém hygieně poskytnout telefonní číslo. Navíc to, že lidé ve stresové situaci často jednají zkratovitě, není věc nedůvěry – tak to prostě je. Můžete si stokrát myslet, že vy byste se zachoval správně, ale pokud na to nejste trénován, tak nevíte, jak byste se zachoval.