Internetový seriál z produkce Mall.TV může získat prestižní cenu Emmy

24. 9. 2020

Sdílet

#martyisdead Autor: Mall.TV

Na mezinárodní cenu Emmy je nominován internetový thriller #martyisdead, který natočila Mall.TV. „Seriál o kyberšikaně se tak stal historicky prvním a jediným českým seriálem, který může získat tuto televizní cenu,“ uvedla firma v tiskovém prohlášení.

kategorii krátkometrážních seriálů bude český internetový thriller bojovat o hlasy porotců s konkurenty z Austrálie, Argentiny a Singapuru.

Osmidílný seriál v režii Pavla Soukupa sleduje příběh původně bezproblémového patnáctiletého Martina alias Martyho, který točí sebe i své blízké na mobil ve chvílích, které by každý z paměti raději vymazal. Co ho k tomu vede a je vůbec skutečným strůjcem hrůzných činů, kterými ubližuje sobě i okolí? Jak dává tušit český překlad názvu se symbolickým hashtagem, Marty je sice mrtvý, ale někdo další být nemusí. 

Seriál vytvořili scenáristé Jaroslav T. Miška a Jan Stehlík, producenty byly Vratislav Šlajer, Jakub Košťál a Milan Kuchynka. Hlavní roli ztvárnil Jakub Nemčok, dále hrají Petra Bučková, Jan Grundman, Sára Korbelová, Matěj Havelka nebo Andrej Polák. Seriál vznikl v produkci společností Bionaut, Mall.tv, CZ.NIC a ve spolupráci s projektem Bezpečně na netu.

Pokračování seriálu pod názvem #annaismissing vzniká opět v koprodukci Bionautu a Mall.tv a v kinech i internetové televizi se objeví v květnu 2021.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).