Z tohohle mám pocit, že by to mohlo mít smysl. Navíc to má hodně možností co se týče záchrany osádky v případě nějakého výpadku. Předpokládám, že to bude vlastně takový hybrid. Akumulátory pro vzlet budou dobíjeny spalovacím motorem pro hlavní vrtuli. Vlastně by v budoucnu mohl být použit spalovací motor jen pro výrobu elektrické energie (a pracovat v nejekologičtějším režimu) a letadlo by mohlo být na akumulátory letět určitý čas i na hlavní pohon. Ještě bych tam zvážil možnost nouzového propojení spalovacího motoru na hlavní vrtuli pro případné přistání jako klasické letadlo pro případ výpadku těch 8 přistávacích motorů. Jo tak na tomhle se vývojáři vyřáděj, to bude prima.
Vídíte pane a to je přesně ono. Jste velmi hrdý na své znalosti a silně podceňujete znalosti vašich domnělých oponentů. To vás dělá velmi slabým pro tvorbu. Místo toho aby jste se pokusil najít v konceptu výhody, tak hledáte okamžitě negativa a snažíte se oponenta který by mohl být váš partner v diskuzi dehonestovat.
Nějak na jejich stránkách nevidím, jaký motor to má mít. Ale spalovací motor pro dopředný pohyb, který dobíjí malou baterii pro elektromotory pro stoupání dává celkem smysl. Na těch stránkách toho celkově moc není. Když už prý mají prototyp, nebylo by špatné dát tam aspoň fotku, když už ne video. Působí to spíš dojmem takového okamžitého nápadu. Spojíme výhody letadla a vrtulníku, hurá. Vývoj letadla je zatraceně složitý, nevím, jestli to jde dělat takto.