Google udržel pozici nejhodnotnější značky světa. Apple stále druhý

6. 6. 2017

Sdílet

Z roku na rok se zvýšila hodnota značky Google o sedm procent, na 245,6 miliardy dolarů. Aktuální žebříček BrandZ Top 100 agentury Milward Brown potvrzuje sílu technologických firem. 

Na druhém místě se totiž, stejně jako loni, drží Apple (234,7 mld.) a ten je následovaný Microsoftem (143,2 mld.), Amazonem (139,2 mld.) a Facebookem (129,8 mld.). Vlastně by se to dalo otočit a říci, že v první desítce se umístily jen dvě netechnologické značky, a to Visa a McDonald's. 

Zároveň se do desítky nejhodnotnějších značek poprvé dostala čínská firma – kterou je operátor Tencent. Jeho hodnota poskočila o 27 procent, na 108 miliard dolarů. 

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).