To je teda Google hodny, ale rad bych si nekdy precetl neco o algoritmu rozpoznani prilis agresivnich reklam ve videich.
Spis to chapu tak, ze si delaji alibi, aby nemusel Google uprednostnovat konkurencni firmy a aby za to nebyli biti. Posuzovat to samozrejme budou rucne - ono tech velkych hracu zase nebude tolik.
A mimochodem, automaticky spoustena videa nejenze nepozaduji, ale nejdou ani zakazat, protoze je kod zadratovany nekde v jadru.
Já podle reklamy nikdy nic nekoupil, vlastně mne reklamy tak znechucují, že mne od nákupu zcela odrazují :-)
Ale tuhle mne jednou pobavilo, když jsem na ČSFD ohodnotil japonský film o pejskovi (Hachiko) a pak se mi zobrazovaly reklamy na psí granule :-D Když koukám na film o psovi, tak musím přece mít nějakého doma, to dá rozum ne? :-)
Takové reklamy najdete na Reflexu či E15 , protože obsah reklamních proužků né vždy majitel stránky ovlivní....
Dokonce takové reklamní proužky se objevovaly v minulosti na Lupě či Rootu :)
Jen některé stránky velice rádi cenzurují informace v diskuzích pod články které na to upozornují nebo propagují blokátory.
Nevím jak vy, ale já s reklamou reálně pracuji. A věřte, že mechanismy personalizace fungují lépe, než si myslíte. Některé mechanismy jsou transparentní a jejich princip fungování lze dohledat, ovšem pak jsou další, které Vám nikdo neprozradí.
Mohu Vám třeba uvést příklad. Doma povoluji javascripty ručně, cookies třídím také ručně tak, aby zůstali jen ty co si pamatují nastavení webu a případně přihlášení, zároveň používám adblock. A stejně když přijdu do práce, kde adblock nemám, jelikož potřebuji reklamu vidět kvůli práci a mám povoleny např. scripty FB a Googlu. Tak stačí, že se mi chytí telefon na firemní WiFi a mám zde personalizovanou reklamu, i když se nepřihlašuji nikam stejnými účty jako z domova atd. A to tu reklamu mám jen na mé pracovní stanici, ostatní vidí tu svoji. A to i když brouzdám v anonymním okně. Zmizí až ve chvíli, když tu mou stanici připojím na nějakou VPN úplně mimo a věřím, že pokud tu samou budu používat často, tak si mě systém stejně najde.
Věřte nebo ne, ale personalizační principy fungují velice dobře a troufnu si říci, že ne zcela legálně, ale to nemá nikdo šanci nijak zkontrolovat a případně trestat.
Každá lyška chválí svůj ohon se říká :) Můžu Vám garantovat, že mnozí zadavatelé reklamy které sem nastínil. Váše a Vám podobné tvůrce personalizované reklamy platit nebudou. Stejně jako tvůrci "Nigerijských dopisů" nebudou platit za korektní překlady. Ono právě v tom, že ta reklama je blbá garantuje to, že se na to chytí blbí lidé. A stačí matematická statistika četnosti na daném webu . Takže na webu o autech je dost makaků, kteří se na zázračný přípravek který Vám udělá ze starého motoru nový, dost a nemusíte zvedat náklady na nějakou personalizaci.
Dále když dochází na personalise tak Vám systém stejně nabídne nejbližší podobné. Takže dochází ke komickým situacím kdy po návštěvě sportovních seriozního zahraničních webů(zboží) nabízí zboží z Dec....lonu, Při návštěvě jediného výrobce sportovních vozů se symetrickým 4X4 vám nabídne D_cii atd ...... Po návštěvě výrobce reního highendu R_zer ná nabízí notebookovou komedii A_er , protože ten automat tan nic jiného nemá.
O tom že Spotitify v rámci personalizace producenta Drake ani nemluvě.
Ono z druhé strany barikády je to jinak.
"Každá lyška chválí svůj ohon se říká :) Můžu Vám garantovat, že mnozí zadavatelé reklamy které sem nastínil. Váše a Vám podobné tvůrce personalizované reklamy platit nebudou. Stejně jako tvůrci "Nigerijských dopisů" nebudou platit za korektní překlady." Tuto část igroruji, jelikož část jsem asi nepochopil a část sice platí, ale v jiných případech.
Ovšem dle toho co píšete v druhém odstavci, tak to přece funguje správně a není to komické, je to účelové a má to výsledky. Důchodci taky jedou do autosalonu, že si koupí Kouďáka v plný pálce a jedou tam s půlmilionem, protože to viděli v reklamě a nakonec odjíždí ve skladový Fábce, která má alespoň okýnka v elektrice a finance jim na to stačí. Salón prodal, kupec koupil, všichni jsou spokojeni. Stejně tak to dopadne s notebookem, protože ten high end si prostě drtivá většina nemůže dovolit, ale zájem o notebook je evidentní. To že Vy si ten low end nekoupíte a dalších 90% také ne, s tím se přece počítá, ale i tak to posiluje sílu Brandu. No a zbylá procenta ho koupí i když předtím koukali na high end a spočítané je to tak, že náklad do reklamy je rentabilní. A to daleko víc, než kdyby se necílilo, protože místo 10% si ten notebook koupí 0,1% zasažených reklamou.
To je pravda, toto nijak aktivně neřeší ... zřejmě nezbude než spoléhat se v tomto na rozšíření typu WOT Web of Trust bez ohledu na to že tihle všiváci začali prodávat anonymizovanou historii prohlížení stránek svých uživatelů bůh ví komu. Na blokování vámi uvedeného obsahu je tento doplněk zřejmě stále to nejlepší co se dá sehnat.
Ne tomu opravdu nerozumíte. Na opakování holé teorie jak by to fungovat mělo není potřeba tomu rozumět.
Pokud si někdo zaplatí tak tam tu reklamu má i bez personalizace. Ono cílet na úroveň uživatele se mnohdy nehraje, hlavně k nákladům stačí, když se chytí pár lemurů a makaků. A některé reklamní farmy tak nic jiného než reklamu pro Svět neúspešných nemají.
Vzhledem k různým anonymizérum, blokátorům, proxy , sdíleným IP . Jsou nějaké představy o údajích na základě jeho dřívějšího chování na internetu vzdušný zámky, které mají motivovat ty kteří reklamu platí že to hrozně funguje a zaplatte si u nás reklamu.
Realita je krapet jiná.....