Dlouhodobá dvojka na trhu internetových prohlížečů pro notebooky a desktopy se v březnových statistikách Net Applications propadla na třetí místo, předběhl ji nový Microsoft Edge.
Nový Edge, který je založený na Chromiu, získal v březnových statistikách Net Applications podíl 7,59 %, Firefox oproti tomu pouze 7,19 %. Jednička na trhu s prohlížeči, Chrome od společnosti Google, dosáhl za stejné období tržního podílu 68,5 % a ještě tak oproti předchozímu měsíci (67,27 %) nepatrně posílil svoji dominanci.
Na čtvrtém místě se umístil stále ještě relativně hojně používaný Internet Explorer, který dosáhl dokonce na 5,87 %, Safari od Applu skončilo s 3,62 % páté a Opera s 1,40 % osmá.
Data platí pouze pro pevné počítače a notebooky. Na mobilních zařízeních, kde lidé tolik výrobcem předvolené prohlížeče nemění, je dvojkou Safari s 27,17 % a Firefox se nalézá až na osmém místě s 0,66 %, tedy těsně před Operou s 0,64% podílem. Mobilní trojku představuje Samsung Browser s 1,92 %. Edge se zde nalézá až na 13. místě s podílem jen o málo větším, než má třeba BlackBerry Access.