Fameplay bude dělat internetové televize na klíč pro značky a firmy

9. 5. 2023

Sdílet

Fameplay Autor: Fameplay

Bývalá Mall.TV mění své podnikání a zaměří se na vytváření internetových televizí pro značky, tvůrce a sportovní organizace. Firma s novým názvem Fameplay byla dřív známá jako producent původních pořadů pro vlastní internetovou televizi.

Už dříve vznikly „klony“ Mall.TV pro Český olympijský výbor (CzechTeam.TV), Mezinárodní filmový festival v Karlových Varech (KVIFF.TV) nebo pro společnost Atairu (Atairu Leadership TV).

Fameplay chce značkám nabídnout týmy pro živé přenosy, televizní produkci, hranou tvorbu nebo animaci. Má také vlastní video přehrávač i technologickou platformu pro vysílání a distribuci obsahu. V produkčním řetězci využívá AI technologie, díky nimž generuje videa v mnoha výstupních formátech pro nejrůznější použití. 

„S využitím umělé inteligence umíme efektivně syntetizovat řeč z textu, lokalizovat celé řady pořadů, používat klonovaný hlas pro dabing protagonistů, optimalizovat výrobu krátkých formátů a náhledových fotek videí, transformovat fotografie na mluvící avatary, nebo generovat nový obsah úplně od nuly,“ řekl šéfproducent Lukáš Záhoř.

Fameplay vytěží na 19 tisíc dosud natočených epizod různých pořadů a rozšíří je různými kanály v různých jazycích na různých trzích. Na B2B řešení pro firmy a organizace spolupracuje s technologickou firmou Gjirafa.tech, analytiky z Carl Data Company a studiem Stage on Mars.

Od konce března 2023 už firma nemůže používat původní značku Mall.TV, kterou si pronajímala od polského Allegra. Uživatelům, kteří mají nainstalovanou některou z původních aplikací, zobrazuje hlášení se žádostí o odinstalování. Místo vlastních aplikací teď Fameplay šíří obsah na YouTube, dalších sociálních sítích a na serverech typu Stream.cz.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).