Tak to je dost dobrá věc, kdybych já toto uměl, tak mám do půl roku jachtu s zlatým hajzlem, protože bych školil firmy za 50 000 EUR/hodinu jak ušetřit bambilión. Objednat 2 hodiny za 100 000 EUR za radu, jak vyřadit reklamní platformy se jim jednoznačně vyplatí. Někteří zoufalci i různě laborují v A/B testování a tráví na tom mraky času a najednou takovej nápad, co všechno změní. K tomu to stejné na Google aj. Byla by to paráda.
Jiná možnost není, to je základní vlastnost FB. Na fakturu - převodem nefunguje. Někdo točí třeba 500 000 Kč/týden, takže limity na kartě jsou vysoké. Já měl 40 000 Kč/den a stáhl to raději na 500 Kč, ale už to mám zpět. Otázka je, jak to mají firmy, co točí třeba 25 mega měsíčně. To se mi nezdá, že je to reálné kartou, ti už mají vlastního obchodníka FB a možná to tou fakturou na převod platí.
S bankovnictvím obecně ne, ale platební kartou navázanou na FB. Oni ty účty nekradou, aby se mrkli na fotky z dovolené, ale aby nastavili reklamní kampaň na ukradeném profilu. Než se to podaří zastavit tak to stojí desetitisíce., sice to FB vrací ale po dlouhé době asi ne vše. Na e-commerce fórech plačou desítky lidí.
To si teď vylezl z podkamene?:-)
Tyhle on demand platby mají dost drsná pravidla včetně nepříjemného poplatku, pokud zákazník rozjede reklamační proces. Je to třeba litr, pokud banka nebo karetní společnost usoudí, že je reklamace oprávněná.
Jak si takový útok na uživatele vůbec představuješ? Číslo karty s pouhým heslem nezískáš a maximálně pošleš víc peněz té službě.