Facebook představil nové firemní logo, které má vnést větší přehlednost do toho, o jakém Facebooku se mluví. Facebook jako firma získá nové logo ve verzálkách (FACEBOOK) a její hlavní aplikace bude mít samostatné logo a nadále se bude uvádět jako „Facebook“. Firma to oznámila v tiskové zprávě.
„Lidé by měli vědět, která firma vyrábí produkt, který používají,“ vysvětluje šéf marketingu Antonio Lucio. Společnost dnes kromě Facebooku provozuje i další značky jako Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal nebo Calibra.
Řada uživatelů přitom netuší, že Facebook, Instagram a WhatApp mají stejného majitele. Podle nedávného průzkumu Pew Research Centrum to při dotazování vědělo jen 29 % amerických respondentů.
Facebook začal před rokem u svých produktů uvádět, že pocházejí z rodiny jeho značek (nenápadným „from Facebook“). V následujících týdnech by se mělo brandování těchto aplikací změnit a objeví se v nich nápadnější nové firemní logo.