Mobilní aplikace nové placené e-mailové služby Hey.com, která nabízí přepracované uživatelské rozhraní pro práci s e-maily, znovu získala možnost figurovat v App Store.
Její tvůrci po úvodních potížích, kdy Apple nejprve odsouhlasil první verzi, ale poté odmítl schválit aktualizaci, aplikaci doplnili o několik nových funkcí a Apple na základě toho aktualizaci schválil. Jeden z tvůrců Hey.com Jason Fried to oznámil v příspěvků na webu služby.
Služba, která byla původně dostupná jen na pozvánky, je už také přístupná i bez tohoto omezení a začala nabírat první firemní klienty.
Apple původně aktualizaci odmítl schválit, protože aplikace neobsahovala možnost koupit si předplatné a nebyla tak podle firmy zcela funkční. „Aplikace, které po stažení a instalaci plnohodnotně nefungují, v App Store nechceme,“ zdůvodnil to pro server TechCrunch viceprezident Applu Phil Schiller. Výjimku z tohoto pravidla podle něj v App Store mají jen „čtečky“, které zobrazují či přehrávají externí digitální obsah – hudbu, filmy, e-knížky a podobně.
Služba Hey.com proto nakonec svou aplikaci pro iOS upravila a začlenila do ní možnost založit si na 14 dní testovací mailový účet s náhodně generovaným jménem, na kterém si uživatelé mohou službu vyzkoušet.
Služba také v aplikaci začala nabízet firemní řešení Hey for Work, které umožňuje společnostem zřídit e-maily pro své zaměstnance na vlastní doméně. Firmy se ale zatím mohou pouze zařadit na čekací listinu.