Při přímých přenosech Mistrovství světa v ledním hokeji juniorů 2020 byla vůbec poprvé využita technologie reklamních 3D modelů vkládaných do obrazu ze stadionu. Ačkoliv diváci ČT Sport viděli na svých obrazovkách zaparkovaná auta značky Škoda, ve skutečnosti vozy na stadionu za plexisklem nestály.
K netradičnímu dodatečnému vložení virtuálních aut do obrazu musela Škoda Auto ve spolupráci s Českou televizí sáhnout kvůli licenčním podmínkám, které nedovolovaly umístit propagované modely přímo na stadionu.
Virtuální modely byly vytvořeny s pomocí 3D dat, která v automobilce vznikají při vývoji nových vozů. Protože jde ale o datově objemné řešení, musela je kreativní agentura Isobar ve spolupráci se studiem Paranormal nejdřív zjednodušit. Musely se také simulovat světelné podmínky na stadionu.
Vygenerované objekty do obrazu vsazovala brněnská firma ISG Graphics. Ta disponuje technologií, která umožňuje pracovat s grafickými podklady přímo v trase televizního signálu. Diváci České televize tedy při živém vysílání viděli vozy Scala a Kamiq za plexisklem v rozích kluziště ve třech střídajících se barevných provedeních vozů.
Video s celým postupem: