Bohuzel, prebrana zprava pomiji to podstatne: NKU kritizuje to, ze se na ICT pouzilo treba z OPVPK 5.5mld CZK a protihodnotou melo vzniknout 2M digi materialu. Ten je vsak bidne urovne. Prelozeno do normalniho jazyka: protihodnotou podpory mely byt kvalitni ucebni materialy, jenze ty jsou duplicitni a zbastlene jen tak, aby skoly dosahly formalne na penize a mohly si koupit HW.
Ministerstva se samozrejme chytnou nejakeho nepodstatneho aspektu v te zprave a budou se na tom tocit a delat nechapava individua, takze NKU zase nic nezmeni, i kdyz je to cele nad slunce jasnejsi. A ze NKU kritizuje, ze treba MSMT vlastne nevi co chce je jen perlicka nakonec - to samozrejme MSMT pochopit nechce a nemuze. Proste nejsou lidi a uznat pochybeni ridicich pracovniku? No to je nepripustne, jak by rekl sir Humphrey Appleby.
No nevím, neřekl bych, že počítač starší 3 let je nutně "nepoužitelný" pro výuku, a že je nutné za miliony kupovat nejnovější kousky... Jde samozřejmě i o to, co v minulosti nakoupilo (jestli to nebyl šrot už před těmi třemi a více lety..., ale v zásadě ten vývoj nyní jde (pomalu) a za hranice potřeb běžných uživatelů a běžné výuky).
Záleží ale samozřejmě i na tom, co chci vyučovat.