Prodej reklamy pro dětskou televizi Cartoon Network má od listopadu na starosti mediazastupitelství Atmedia. Cartoon Network lokalizoval své vysílání do češtiny loni v září, od letošního jara je také součástí peoplemetrového měření sledovanosti.
Atmedia zařadila program do dětského balíčku Atkids, který tak kromě něj obsahuje ještě stanice CS mini, Disney Channel nebo volně vysílanou televizi Tuty. Cartoon Network bude dále součástí balíčků Atmax a Atchoice.
Cartoon Network výrazně přispěje k zatraktivnění balíčku atkids pro zadavatele reklamy, neboť přinese možnost ještě většího zásahu velmi žádané cílové skupiny,
uvedla Michaela Vasilová, ředitelka společnosti Atmedia. Její společnost nabízí mimo jiné prodej reklamy zaměřený na věkovou skupinu diváků od čtyř do čtrnácti let.
Vedle klasických reklamních spotů nabízí Atmedia i realizaci sponzoringu nebo online komerce na webu stanice. Během letošního roku přibyly v programu stanice některé novinky jako Hrdinská výprava chrabrého prince Ivandoa nebo Apple & Onion. Vysílání je zaměřeno na diváky od šesti do dvanácti let.