Protože zásilkové a doručovací služby jsou podstatnou součástí e-komerce – bez nich byste toho z e-shopů moc nenakoupil. Na Lupě se o nich píše pravidelně, podobně jako tu vyšly třeba články o tom, jak fungují sklady e-shopů.
Každopádně pro Lupu platí to samé, co pro ostatní média – čtenáři nejsou povinni číst vše. Vás ta zprávička evidentně zaujala, když jste ji četl osmkrát, takže byste evidentně byl ochuzen, kdyby tu nebyla.
Zásilkovnu využívá spousta běžných lidí, hlavně u menších a levnějších balíčků. Pošta bývá ve většině případů dražší. Což je plně pochopitelné, vzhledem k tomu, jaké mají personální náklady, kolik drží kamenných poboček a co vše musí ze zákona zajišťovat. Ale také Pošta má podstatně větší šíři služeb, i výplata dobírky na účet trvá kratší dobu. I přes ty vyšší ceny, mám pocit, že se Pošta skutečně snaží své služby zlepšovat. Zrovna včera mi přišel balíček do ruky, pár minut před přivezením dorazila sms, že balíček do 5 minut dorazí, pak ještě přímo volal pošťák. U Zásilkovny nechápu, proč jako soukromá osoba musím veškeré údaje ručně ťukat na malém dipleji a malé klávesnici mobilu a nemůžu to dělat pohodlně přes webové rozhraní v PC. To podle telefonní linky Zásilkovny mohou jen e-shopy. Stejně mi ty údaje většinou lidé posílají mailem, tak bych je mohl pohodlně překopírovat, jako u pošty a neriskoval bych překlepy. A kód by přišel do té mobilní aplikace. Osobně mám pocit, že hlavní výhoda Zásilkovny je cena, ale jinak je dost nepružná. Ale je dobře, pokud její přítomnost nutí konkurenci zlepšovat své služby. :-)
to je přeci naprosto jednoduché: poslání balíku přes zásilkonvu musíte zadat BUĎ přes web rozhraní NEBO mobilní aplikaci. tedy je to naprosto čistá internetová společnost.. no a jasně.. nesmím zapomenout. .zásilkovna přeci DELA JEN PRO e-shopy! Nikdo jiný ji nepoužívá. .ani ti zoufalci, co si nainstalovali do mobilu "mezi námi"..