Data: Premiéru seriálu Odznak Vysočina vidělo 1,4 milionu lidí

14. 1. 2022

Sdílet

Odznak Vysočina Autor: TV Nova

Nový kriminální seriál Odznak Vysočina (TV Nova) se stal nejsledovanějším čtvrtečním pořadem napříč všemi stanicemi. V cílové skupině diváků starších 15 let si ho zapnulo 1,39 milionu lidí, v době vysílání to znamenalo podíl na sledovanosti 31,3 procenta. V užší cílové skupině 15–54 let, která je pro Novu obchodně důležitá při prodeji reklamního času, byl podíl na sledovanosti 35,01 procenta. V nejširší divácké skupině 4+, tedy včetně dětí, se dívalo celkem 1,43 milionu lidí.

Novinku nasadila do čtvrtečního hlavního vysílacího času rovněž televize Prima. Její romantický seriál Zoo svedl s Odznakem Vysočina vyrovnaný souboj, přilákal 1,3 milionu diváků (30,8 procenta). Prima při této příležitosti speciálně upravila svůj čtvrteční prime time. Zkrátila zpravodajský blok a už v 19:45 odvysílala seriál Slunečná, aby seriálu Zoo vytvořila lepší startovací pozici. 

Televize Nova také zkusila na jeden večer vrátit do vysílání Ordinaci v růžové zahradě. Tu však tentokrát nezařadila na hlavní stanici, ale na tematický archivní program Nova Gold. Odvysílala epizodu, která je jinak dostupná pouze na internetové platformě Voyo. Zájem o ni mělo 72 tisíc diváků starších čtyř let. 

Zdroj dat: ATO – Nielsen Admosphere, údaje platné k 14. 1. 2022

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).