Televize Prima potřetí v řadě přilákala největší počet diváků k večerním pořadům. „Návrat seriálu Slunečná na televizní obrazovky si nenechalo ujít 1 124 000 diváků (share 28,43 %) v CS 15+,“ sdělila za Primu mluvčí Gabriela Semová. V úterý 31. srpna šlo s náskokem o nejsledovanější pořad po 20. hodině.
Na televizi Nova měla v úterý premiéru pátá řada soutěže amatérských kuchařů MasterChef Česko. Pořad si nenechalo ujít 671 tisíc diváků, podíl na sledovanosti byl 16,96 procenta. Lépe se mu dařilo v mladší cílové skupině 15–54 let, která je pro Novu důležitá při prodeji reklamy. V této skupině byl divácký podíl 26,26 procenta.
TV Nova uvedla také vzájemnou soutěž porotců z MasterChefa. Profesionální kuchaři hledají inspirativní recepty v pořadu Souboj na talíři. Ten si vedl ještě lépe než MasterChef, zapnulo si ho 740 tisíc diváků při podílu na sledovanosti 24,95 procenta. V užší cílové skupině 15–54 let byl share 32,33 procenta, což byl mezi mladšími diváky nejlepší výsledek večera. Vyplývá to z měření sledovanosti, které pro ATO zajišťuje agentura Nielsen Admosphere.
V podzimní sezoně zařazuje Nova soutěž MasterChef na úterní i středeční večer. Vítěz páté řady si odnese milion korun.