Internetový obchod CZC.cz se ve finančním roce 2018, který skončil letošním březnem, propadl do ztráty. Zveřejněná účetní závěrka ukazuje, že činila 35,837 milionu korun oproti mírnému zisku v loňském roce. Provozní ztráta dosáhla na 26,4 milionu korun.
CZC tuto skutečnost přikládá tomu, že se obchod zapojil do transformačních projektů v rámci skupiny Mall Group, kam spadá. „Přínos z transformačních projektů se očekává v následujících letech,“ uvádí e-shop.
Celkové investice do dlouhodobého majetku činily 40 milionů korun, přičemž největší část šla do rozvoje webové platformy, vybavení nových poboček a zabezpečení v logistickém centru.
„Hrdé dvojce“ se podařilo meziročně navýšit tržby o deset procent, dosáhly na 4,05 miliardy korun. Nejvíce rostly hry, příslušenství a televize (dvouciferné tempo). Růst 13 procent zaznamenala oblast IT.
Obchod také posílil vlastní kapitál o 44,3 milionu korun formou poskytnutého příplatku jediného společníka E-commerce Holding mimo základní kapitál. Více o CZC v našem rozhovoru s Jitkou Dvořákovou.