Bejvavalo vazeny, bejvavalo. Vse co za neco stalo zrusili. A za sve utracene statisice si muzete doprat jednu dopravu "zdarma" tam, kde ostatni nabizeji dopravu v cene pri nakupech za stokoruny. Uz i standardne lzou o skladovosti zbozi. Kdysi bylo normalni, ze jste videl zcela konkretni pocet ks na pobocce, pak uz tam bylo jen "vice nez 5ks" a dnes i kdyz tam mate informaci ze zhozi je na poboce, tak vyzva k vyzvednuti vam prijde az druhy den, protoze tam ve skutecnosti neni.
Nepohodlnou diskusi u produktu doprava na tema co ze si asi tak doprejete za sve statisice bodu knicemu, rasi smazali uplne.
O casech, kdy dokonce u kazdeho produktu byl graf vyvoje ceny si muzete nechat jen zdat. To se totiz nedalo tvrdit, ze na ten produt mate 80% slevu, kdyz stoji stejne jako stal vcera i predevcirem i pred mesicem.
Občas u nich nakupuju, tak mám nějaké body v bonus klubu. Chtěl jsem se podívat, k čemu je můžu použít a rozesmály mě nabídky: reklamní placka za 19Kč + 100 bodů (https://www.czc.cz/bonus-geek-placka/174358/produkt), reklamní propiska za 69Kč + 100 bodů (https://www.czc.cz/bonus-geek-pero/241768/produkt) nebo reklamní potítko za 59Kč + 200 bodů (https://www.czc.cz/bonus-geek-potitko/249445/produkt). Skoro lepší, kdyby ten program úplně zrušili, takhle mám pocit, že si ze stálých zákazníků dělají srandu.
Jejich způsob reklamace je úplně skvělý, rychlý, do pár dnů vyřízeno. - Blbne to, dáte to na reklamaci, do týdne je to zpátky, proveden test, závada se neprojevila. Převezmete, blbne to, dáte na novou reklamaci, do týdne je to zpátky, proveden test, závada se neprojevila, převezmete, blbne to, dáte na reklamaci.... a tak pořád dokola :-) .
Pak se nelze divit, že jejich předvánoční slevy nejsou moc zajímavé, když CZC a MALL vlastní čeští miliardáři. U nás v Kladně se to projevilo rozhodně negativně. CZC opustilo svůj partnerský obchod v centru a nachází se nyní v bohem zapomenuté části města, a zákazník musí vylézt do druhého patra po schodech.