Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k aktualitě ČTÚ: Zákazníci si více stěžují na Vodafone a O2 kvůli jednostranným změnám smluv.

  • 22. 8. 2024 21:58

    nitruhir

    Když ti O2 vadí, tak běž prostě jinam, to je snadné.
    Ohledně slevy je to tak, že se vztahuje na součet útraty za všechny služby, takže pochopitelně pokud někdo na těch 600 Kč nedosáhne, tak nemá ani slevu -300 Kč. Je to spíš takové info nebo nabídka, že ta možnost slevy tady je (naopak třeba u předplacených SIM Datamanie možnost -300 Kč z AB není).
    K signálu tolik, že ten si napřed nechám někým změřit a podle toho pak volím zařízení, tedy LTE modem, případně doplněný externí anténou. Určitě ne, abych kdesi objednal naslepo TP-Link a pak jenom koukal, že nemám signál. A i kdyby nebyl signál ani od jednoho ze 3 operátorů, tak pořád je možnost třeba Starlinku.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).