Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k aktualitě ČTÚ: Zákazníci si více stěžují na Vodafone a O2 kvůli jednostranným změnám smluv.

  • 22. 8. 2024 21:27

    RRŠ

    Možná Vás trochu míjí, o co mi jde.
    Samotná otravná SMS mi nevadí, ta jen indikuje, že se zase něco šerednýho přihodilo. Já jen nechápu, proč jim stojí za námahu nastavovat neomezená data u neomezeného tarifu, zdvojnásobovat nulový objem dat, proč nenechají ty služby ve stavu, jak si je nastavím, a proč si neověří, že nabízejí něco, co nelze splnit.
    Proč, když uměle inteligentní automatce nahlásím, že volám kvůli nefunkčnímu internetu, mi pošle SMS s internetovým odkazem na chat, kde mi snad poradí technik - a zavěsí?
    Proč mi O2 pokaždé nabízí možnost slevy až 300 Kč při platbě nad 600 Kč u služby, která stojí 450 korun a dvě stovky mi odečítají za nekvalitu?
    Proč mi nabízejí IPTV, když jim ohlásím, že rychlost internetu pod 2 Mb/s mi nestačí - když ta služba potřebuje alespoň 10 Mb/s?
    Proč, když si objednám nový modem/router na LTE v místě slabého signálu, mi přijde TP-Link, kde návod začíná větou: Umístěte zařízení do místa s dobrým signálem.? A proč jim přijde divné, když pátrám, proč u té objednávky změnili typ zařízení? A proč jim přijde divné, že to nechci - když cena je stejná?
    A proč se (mi) takové věci dějí postupně u prakticky všech operátorů?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).