Hlavní navigace

Názor k aktualitě ČTÚ: Zákazníci si více stěžují na Vodafone a O2 kvůli jednostranným změnám smluv od nitruhir - Jasně, SMS při každé změně, např. aktivace neomezených...

  • 22. 8. 2024 19:12

    nitruhir

    Jasně, SMS při každé změně, např. aktivace neomezených dat na 24 hodin, jsou otravné (stejně jako třeba emaily od O2 o tomtéž). Naštěstí SMS lze v telefonu nastavit u konkrétního odesílatele do režimu "tichý" a pak se žádná signalizace příchozích zpráv z O2 nekoná (a v případě emailu to zase přesunout někam do složky "hromadné" a pak to chodí jenom tam). Vodafone zase používá tzv. plechovou hubu, která se telefonickým hovorem dotazuje, jak byl člověk (ne)spokojen s vyřízením jeho požadavku přes zákaznickou linku - opět tel. číslo, ze kterého plechová huba vyzvání, dáno do blokace a je klid.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).