Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k aktualitě ČTÚ: Zákazníci si více stěžují na Vodafone a O2 kvůli jednostranným změnám smluv.

  • 22. 8. 2024 18:19

    RRŠ
    Namátkou:
    • T-Mobile (služební): Aktivovali jsme vám data naplno u tarifu, kde žádná data nejsou a být nemají (přišla SMS - už jsem ji smazal, nastavení stejně musel řešit někdo jinej),
    • O2 po změně z O2 Family: automaticky balíček o jeden krok dražší, zapnutá data; data jsem vypnul, volám na podporu, nastavili mi tarif zpět - a data se zapnula; vypnul jsem a následně řešil, že si špatně nastavili účet pro inkaso - data se zapnula; jak na něco sáhnou, tak to zase naskočilo;
    • O2 po přechodu od O2 Family: zjistili, že uživatel má už jeden telefon u O2 a sjednotili to na jednu smlouvu, aniž by jim vadilo, že to (původní O2) číslo je podnikatelské - nedovedou rozlišit podnikatelskou a osobní smlouvu, pokud podnikáte na RČ místo IČO (|);
    • O2: SMS k vašemu tarifu jsme aktivovali balíček neomezených dat na prázdninové weekendy (parafráze!) u čistě datpvého připojení...
    • Vodafone (pro změnu internet): Nabízíme vám internet po optice až do bytu (letáky ve schránce) - v domě, kde mají jen kabely po UPC a ještě mizerné.

    Nahlášení poruchy (LTE internet) se neobešlo u O2 bez nabídek IPTV a možnosti ušetřit s AirBank - a to samé, když volali kvůli spokojenosti.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).