Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k aktualitě ČTÚ: Zákazníci si více stěžují na Vodafone a O2 kvůli jednostranným změnám smluv.

  • 22. 8. 2024 17:50

    nitruhir

    Nevím co máš za operátora a tarif, ale osobně jsem extra vnucování nějakých služeb nezažil. Ano, třeba O2 v mobilu v samoobsluze po přihlášení ukáže nahoře banner na "O2 TV Bronzová za 0 Kč", pak si ten banner posunu doleva a je tam "Zdvojnásobili jsme Data naplno!" a ještě jednou doleva a ukáže se "Vaše letní odměna" (O2 beam nebo O2 tag). Ale tím to končí. Tedy nic, co by mě vadilo. Po přihlášení do samoobsluhy Vodafone vidím akorát banner "Ušetřete 50% na cestovním pojištění" a malý banner "Nabídky - Vám na míru". Tedy opět nic tragického.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).