Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k aktualitě ČTÚ: Zákazníci si více stěžují na Vodafone a O2 kvůli jednostranným změnám smluv.

  • 22. 8. 2024 14:55

    RRŠ

    Popravdě jsem skoro nikdy nemusel řešit s operátorem slevu či ceny, ale skoro vždy jen to, že zasáhl do nasmlouvaných služeb. Místo čistého tarifu jsou najednou balíčky, co vypnu, to se najednou samo zapne...
    A ještě mne aktivně kontaktují s nabídkou dalších služeb. Nabízejí neomezené hovory, když provolám 20 minut za měsíc, všimli jsme si, že nemáte IPTV - nebo dokonce si nevšimnou, že nemám IPTV, ale nabídnou mi k tomu balíček Sport jen za 75 korun měsíčně. Ty nabídky jsou někdy prostě absurdní, ale vždy obtěžující.
    Tady nejde o to, že bych místo, abych šel do změny, tak si jenom stěžuje v diskuzích, kde s tím ale stejně nikdo nic nenadělá - jen poukazuji na to, že i když žádnou změnu nechci, operátoři/ISP je stejně dělají.
    A je úplně jedno, u kterého (z těch velkých) mám smlouvu - dělají to všichni, a kdo tvrdí, že to nedělá, ten to dělá taky.
    Změnou mohu pár korun ušetřit, ale nešvaru přebalíčkovávání služeb se tak nezbavím.

    A, ano, potraviny nakoupím v první krámu poblíž.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).