Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k aktualitě ČTÚ: Zákazníci si více stěžují na Vodafone a O2 kvůli jednostranným změnám smluv.

  • 22. 8. 2024 14:20

    nitruhir

    Někdo to řeší a ušetří. Jiný to neřeší a platí klidně nesmyslné částky. Buď mu to nevadí, což je v pořádku a jeho věc, anebo vadí a místo aby šel do změny, tak si jenom stěžuje v diskuzích, kde s tím ale stejně nikdo nic nenadělá. Ono je to úplné stejné, jako třeba nakupování v obchodech, kde se také spousta lidí pídí po slevách a tam chodí nakupovat. A nikoliv, že si řekne, že nic řešit nechce a nakoupí v prvním krámě poblíž...

    Jinak k těm tarifům - 3 hlavní mobilní operátoři mají zájem takřka výhradně na paušálistech, kterým nabídnou právě neomezené volání a SMS + nějaká data. Pochopitelně s tím, aby člověk platil víc, než spotřebuje, o tom to celé je. A když to někdo ze zákazníků skutečně řešit nechce, tak není nic snadnějšího, než jít k nějakému virtuálovi, který v pohodě nabídne i tarify bez dat. A naopak, kdo chce čistě datovou SIM bez ničeho, tak existuje třeba od O2 Datamánie (v několika podobách dle objemu dat), případně T-Mobile měl také jednu SIM se 100 GB na měsíc nebo má Kaktus Neřešto s rychlostí 2 Mbps (není to moc, ale např. jako záloha se to použít dá) nebo u Vodafone zase lze k hlavní SIM kartě mít za +99 Kč měsíčně OneNumber, což je v podstatě identická eSIM jako ta hlavní a přes SIM 5ber si ji pak v pohodě dám do LTE modemu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).