Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k aktualitě ČTÚ: Zákazníci si více stěžují na Vodafone a O2 kvůli jednostranným změnám smluv.

  • 22. 8. 2024 13:55

    RRŠ

    Když se Vám to chce pořád řešit...
    Já mám mnohem raději, když si nastavím službu dle potřeb a a nemusím to deset let řešit - pokud něco nechci změnit.
    Když se zvedne cena, protože inflace, tak mi to nevadí. Když mi nabídnou lepší parametry a já to povýším, dobrá.
    Ale když prostě oznámí, že ruší tarify bez neomezeného volání a ke všem tarifům přidávají balíček dat, přičemž mi cena stoupne na dvojnásobek (!), a nehodlají akceptovat, že tak jsme si to nedomluvili, že u datového tarifu pro modem opravdu nepotřebuji neomezená volání, stejně, jako na tlačítkové Nokii nepotřebuji žádná data, že když nastavím na dětském tarifu, že má být bez dat, tak mi to nemají v rámci akce zapínat... to mne štve.
    Ne to, že je to dražší - ale že to musím pořád, pořád a pořád okopávat, řešit, nastavovat, telefonovat, chodit na pobočku měnit smlouvy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).