Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k aktualitě ČTÚ: Zákazníci si více stěžují na Vodafone a O2 kvůli jednostranným změnám smluv.

  • 22. 8. 2024 12:47

    RRŠ
    Přenos mobilního čísla je otázkou dní, ale nakonec stejně neušetříte, a nový operátor bude dělat to samé: zvedat cenu a přibalovat nechtěné služby.
    A tak se zákazník může nadít takových perel, jako je (vše přidáno ke stávajícímu):
    • dvojnásobný objem dat u tarifu, kde žádná data nejsou,
    • neomezená data o weekendech u neomezeného datového tarifu,
    • neomezená volání do všech sítí u čistě datového tarifu pro SIM v mobilu,
    • IPTV se 150 programy zdarma u připojení s rychlostí 5 Mb/s...
    .
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).